Jak działamy

W MIT inwestujemy w MEGA pomysły.

1M = Monetyzowalne

Innowacja powinna tworzyć „nowe wartości” dla precyzyjnie określonej grupy docelowej Klientów. Ograniczamy koszty do absolutnie niezbędnych, nie akceptujemy „życzeniowego” planowania przychodów. Jeśli projekt tworzy coś ciekawego i nowatorskiego, ale szansa osiągnięcia progu rentowności jest niewielka – nie jesteśmy zainteresowani.

2E = Elastyczne

Rynek zmienia się coraz szybciej… Planujemy na okres 5 lat. Wydaje się nam, że wiemy co będzie za 5 miesięcy. Mamy nadzieję na brak nieoczekiwanych zmian w perspektywie 5 tygodni… Szansę na osiągnięcie sukcesu mają tylko produkty elastyczne, ewoluujące szybciej niż otaczający je rynek.

3G = Generyczne

Pomysł powinien być prosty a zarazem dający możliwość uzyskania w przyszłości odpowiedniej skali biznesu. Po odniesieniu sukcesu w Polsce, implementujemy podobny model w innych krajach. Kluczowa jest możliwość wykorzystania rozwiązania w różnych obszarach, zwiększa to potencjał biznesowy i minimalizuje ryzyko.

4A = Atrakcyjne

Każdy nowy pomysł jest bardzo atrakcyjny w oczach pomysłodawcy, daje mu wiarę w osiągnięcie sukcesu. Z pewnością wiele z nich również nam bardzo się spodoba, docenimy ich potencjał i innowacyjność. Ostateczna decyzja należy jednak do klientów, to oni są źródłem sukcesu lub porażki. Zawsze budujemy biznes wokół KLIENTA.

powrót na górę
POWERED BY artconcept