Witamy w formularzu, który umożliwi Państwu przesłanie pomysłu do MIT.
Poniższy formularz składa się z następujących części:
Ważne! Wszystkie wprowadzone informacje są zapisywane przy zmianie strony.
Kliknij poniżej "Następny krok", aby przejść do kolejnej strony formularza i zacząć wypełnianie.
Uwaga: Dane w generatorze należy wprowadzić jednorazowo dla wszystkich punktów (nie ma możliwości częściowego wypełniania formularza, po wylogowaniu informacje w formularzu, który nie został zatwierdzony do wysłania, zostają utracone).
Dla ułatwienia wprowadzania danych do generatora udostępniliśmy Państwu pomocniczą wersję WORD formularza.
Jeśli chcesz dodać wiecej informacji dołącz pliki:
Można załączyć pliki zawierające informacje dotyczące projektu.
Maksymalny rozmiar pliku: 4 MB
Państwa formularz zostaje przesunięty na listę rezerwową.
W razie możliwości wsparcia kapitałowego skontaktujemy się z Państwem.
Z poważaniem,
Zespół MIT
W MIT inwestujemy w MEGA pomysły.
Innowacja powinna tworzyć „nowe wartości” dla precyzyjnie określonej grupy docelowej Klientów. Ograniczamy koszty do absolutnie niezbędnych, nie akceptujemy „życzeniowego” planowania przychodów. Jeśli projekt tworzy coś ciekawego i nowatorskiego, ale szansa osiągnięcia progu rentowności jest niewielka – nie jesteśmy zainteresowani.
Rynek zmienia się coraz szybciej… Planujemy na okres 5 lat. Wydaje się nam, że wiemy co będzie za 5 miesięcy. Mamy nadzieję na brak nieoczekiwanych zmian w perspektywie 5 tygodni… Szansę na osiągnięcie sukcesu mają tylko produkty elastyczne, ewoluujące szybciej niż otaczający je rynek.
Pomysł powinien być prosty a zarazem dający możliwość uzyskania w przyszłości odpowiedniej skali biznesu. Po odniesieniu sukcesu w Polsce, implementujemy podobny model w innych krajach. Kluczowa jest możliwość wykorzystania rozwiązania w różnych obszarach, zwiększa to potencjał biznesowy i minimalizuje ryzyko.
Każdy nowy pomysł jest bardzo atrakcyjny w oczach pomysłodawcy, daje mu wiarę w osiągnięcie sukcesu. Z pewnością wiele z nich również nam bardzo się spodoba, docenimy ich potencjał i innowacyjność. Ostateczna decyzja należy jednak do klientów, to oni są źródłem sukcesu lub porażki. Zawsze budujemy biznes wokół KLIENTA.