Jak działamy

W MIT inwestujemy w MEGA pomysły.

1M = Monetyzowalne

Innowacja powinna tworzyć „nowe wartości” dla precyzyjnie określonej grupy docelowej Klientów. Ograniczamy koszty do absolutnie niezbędnych, nie akceptujemy „życzeniowego” planowania przychodów. Jeśli projekt tworzy coś ciekawego i nowatorskiego, ale szansa osiągnięcia progu rentowności jest niewielka – nie jesteśmy zainteresowani.

2E = Elastyczne

Rynek zmienia się coraz szybciej… Planujemy na okres 5 lat. Wydaje się nam, że wiemy co będzie za 5 miesięcy. Mamy nadzieję na brak nieoczekiwanych zmian w perspektywie 5 tygodni… Szansę na osiągnięcie sukcesu mają tylko produkty elastyczne, ewoluujące szybciej niż otaczający je rynek.

3G = Generyczne

Pomysł powinien być prosty a zarazem dający możliwość uzyskania w przyszłości odpowiedniej skali biznesu. Po odniesieniu sukcesu w Polsce, implementujemy podobny model w innych krajach. Kluczowa jest możliwość wykorzystania rozwiązania w różnych obszarach, zwiększa to potencjał biznesowy i minimalizuje ryzyko.

4A = Atrakcyjne

Każdy nowy pomysł jest bardzo atrakcyjny w oczach pomysłodawcy, daje mu wiarę w osiągnięcie sukcesu. Z pewnością wiele z nich również nam bardzo się spodoba, docenimy ich potencjał i innowacyjność. Ostateczna decyzja należy jednak do klientów, to oni są źródłem sukcesu lub porażki. Zawsze budujemy biznes wokół KLIENTA.

powrót na górę
POWERED BY artconcept

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress